alvalundvall

Mer bilder efter resan!

Kategori: Vardag

Hejhej!
Imorse så ringde hon som jag brukar åka med till ridningen och frågade om jag ville rida. Då var klockan halv nio typ, så att jag låg och sov, men nyvaken som jag var beslöt jag mig för att fara. Det var ju så otroligt fint väder också. Vi red ute i skogen och gick lite fram och tbx men roligt var det! Galopp är ju bara bäst alltså! Så det känns att man har ridit tre timmars lång teräng rid tur.
Jag har ju funderat på att sluta nu när jag börjar på hög. Men eftersom att jag inte kan spela fotboll och lär ju inte få komma dit innan skolan börjar, så att jag tror att jag ska fortsätta. Sedan blir det lätt så att om man väl slutar en gång så lär man inte börja igen. Nu vågar man ju göra det mesta också.
Ikväll blir det grillning med familjen. Det blir gött det!
Här får ni mer bilder efter resan!
Japp, det var en del!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: