alvalundvall

Älsklings brudar!

Kategori: Vardag

Hejhej!

Igår så for vi ju på Björnadagen som sagt, inte för att det blev på länge men. Men aja. Senare på kvällen så for "vi äldre" på lia. (en stuga mitt uppe på ett berg) Det var ganska mys! Vi spelade kort och Monopol. Jag tror att jag var vaken runt 3-4.. Lite för mycket kan jag erkänna nu.. Jag vet inte hur länge jag pratade i telefon, men länge var det! Ja, han ville också att jag skulle säga att Jesper Persson är bäst! Haha!
 Idag så ska jag och titta på mina älsklings brudar! Det var tänkt att jag skulle spela lite, men det hinner vi inte. Nu kommer pappa och hämter mig så, aa. ;)

Bara för att jag tycker om att bjuda på mig själv! :D



Kommentarer

  • Patrik säger:

    Riktigt fin blogg du har faktiskt.. Finare än de flesta andra jag sett.

    2011-06-19 | 17:01:35
    Bloggadress: http://www.love-test.biz

Kommentera inlägget här: