alvalundvall

Jag är rädd för att ni kommer och då kan jag inte få bort er..

Kategori: Vardag

Hejhej! Bloggpausen är över! :D

Ja, det här var en väldigt dryg vecka.. Det största skjälet är att jag är singel. Så att jag har varit hos farfar ooch farmor och bara tagit det lugnt och komma ifrån det mesta. Så det är typ det jag gjort i veckan, jo också for jag och Abbe till Umeå och gick på stan där. Då blev två tröjor inköpta, bilder kommer senare. Nöjd var ordet! Nu är jag hos farfar och farmor igen. Men ikv så kommer mina kusiner från Härnesand, kul kul! :D Så då blir det att vara med dom i helgen. Vi får se om den blir någon bloggning imorgon, det är ju björna dagen med. Så blir det nog att träffa en del folk, men jag är rädd för att det inte blir någon lång vistelse.. :( Aja! Man får vara glad för det lilla! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här: