alvalundvall

Nöjd!

Kategori: Vardag

Hejhej! Idag så ska jag nog dra mig åt Gideå och vara med bästa vännen! Vet inte vad vi hittar på för hyffs. Men det blir väl något kul! Och igår så for min beställning till Zipperall iväg! Jag höll på att fundera om jag skulle ta en randig eller den röd/blåa med mönster på. Men den randiga skulle blir smutsig fortare och behöva tvättas och försvinner det mysiga i den. Och det vill jag ju inte. Men så kostade den 200:- mer. Så att jag funderade väldigt länge innan jag slängde iväg beställningen! Men jag är iaf nöjd!
Nu måste jag bara få förklara en sak. Varför det står "Kärleken segrar alltid" uppe på headern. Jo, då menar jag inte kärlek som typ, ja Romeo och Julia! ;) Utan kärlek kan vara det som man älskar överhuvudtaget. Om du skulle få stå i ett val, då väljer du juu det du tycker om mest. Och det är den som segrar liksom. Haha, ville bara ha det sagt! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: