alvalundvall

Djuti pojken!

Kategori: Vardag

Hejhej!
Igår så var jag på ridning.
Jag fick ha en häst som jag aldrig haft förut.
Men det gick faktist riktigt bra!
Skulle absolut kunna tänka mig att sätta mig upp på honom igen!
Idag har varit en ganska bra dag.
Tisdagar är bäst för vi har både elevens val och Hkk.
Just nu visas hockeyn på tvn här hemma.
Eller det är pause nu.
0-0 än så länge.
Dom spelar faktist riktigt bra!
Hoppas på att dom vinner.
Men det gör jag ju alltid.
Men jag sak sätta mig och fort sätta titta nu, dom börjar snart igen.
Till dig som undrade om bilderna i förra inlägget;
Jag brukar alltid fota manuellt.
Både för att det är roligare och för att man får dom mer som man vill då.
Skärpedjupet har jag försökt att ha det på det minsta.
ISO, jag vet inte riktigt. 400 kanske? Något sådant.
På min Nikon så är heter läget A på kameran, det är där man kan sjustera skärpedjupet, men slutar tiden ställer in sig själv beroende på hur ljust det är ute.
Hoppas detta hjälpte dig!

Kommentarer

  • johanna säger:

    Anmäl dig gärna till veckans blogg och vinn en stor länk bland alla mina läsare! :D

    Lycka till! ^^



    Fin blogg btw!

    2011-10-26 | 11:11:41
    Bloggadress: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här: