alvalundvall

Du har lovat. Bryter du det, bryter du mig.

Kategori: Vardag

Hej!
Jag vet, min uppdatering suger värkligen.. Men jag har inte haft något märkvärdigt att skriva så. Igår var det det jätte dåligt väder så att vi gjorde ingenting och idag lär det nog bli så med. Jag ska jobba llite matte och se på gårdagens avsnitt av big brother. Får se om det kanske kommer upp bilder här med. Ska göra mitt bästa.
Åh, sitter och saknar sommaren. Är så less på alls snö som kommer och går hela tiden.
Måste bara så skriva en en sak och fråga. När ni har drömt något någon gång, har eran dröm någon gång skett efter att ni har drömt den? Jag var med om det för någon vecka sedan. Drömmen var tack och lov possetiv. Men inatt så drömde jag en dröm som handlade om samma person. Det sjuka är att det har hent förut och jag är sjukt rädd för att det skall hända igen. Ni kan ju svara på frågan i en kommentar och skriva vad det var för dröm om du har lust att ta dig den tiden.
Ne, nu; big brother.
Pussar!

Kommentarer

  • Linalee :( säger:

    jomen :( drömde att tre kor kalvade, och i drömmen såg jag numret korna. på morron när jag gick ut i lagårn, tro på fan att två av dom korna kalvat, tredje kalvade dagen efter..

    2012-04-11 | 10:15:19
    Bloggadress: http://loile.blogg.se/
  • Issa säger:

    Drömde en gång att jag gick in på Din sko och köpte mig ett par skit snygga gympadojor med leopard mönster. En vecka efter så gick jag in på Din sko och såg exakt samma skor och köpte dom så klart:)

    2012-04-11 | 23:20:38
    Bloggadress: http://pixipladder.blogspot.se

Kommentera inlägget här: