alvalundvall

I <3 My iPod

Kategori: Vardag

Hejhej! Jag vet, sämst uppdatering. Men som sagt, fullt upp med skyttet speciellt. I torsdags på tävlingen vann jag, fast det var bara en till som var med. Men jag är iaf öviks bästa stående skytt i min klass. Det känns ju bra! Sedan i lördags så var jag ju och tävlade i Umeå, då var det tretton som var med. Enda målet jag hade var att inte komma sist och så kom jag femma och tog personligt rekord. Så att jag är riktigt nöjd! Med tanke på att jag har bara stått och skjutit i år. Efter jag hade tävlat så for vi till media markt och så köpte jag ett objektiv. Åh, så nöjd jag är med det! Tänkte det att jag ändå skulle köpa ett, så wtf! Kommer upp bilder när jag har en dator. Just nu bloggar jag med min älskade iPod! Vet inte vad jag skulle göra utan den. Förklarar mer senare någon gång om helgen. Ne, ner och äta frukost nu. Dagens godaste måltid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: