alvalundvall

Abbe, Abbe, Abbe...

Kategori: Vardag

Hejhej!
Bloggningen är sämst denna vecka, jag vet.
Så fort det har blivit tid över så har jag pluggat.
Har inte ens rört min kära gitarr denna vecka.
Hur var eran allahjärtans dag då?
Min super! Spenderades med Rasmus, ofc!
Och fredags efterskolan så brummade vi upp hit, till fjälls.
Jag tog med mig pojken som jag tycker så mycket om.
Igår så tog vi en skoter sväng, även fast det inte var så bra väder.
Abbe höll på att kvadda mammas skoter..
Idag vet jag inte riktigt vad som händer.
Jag vill att vi ska fara till backen, men jag vet inte vad dom övriga tycker.
Jo, något som hänt i vecka är ju att min läkare har ringt.
Eller vi letade upp henne. Men hon trodde att min muskel kunde vara i Göteborg.
Mamma sa det att inga verktabletter tog, så nu ska jag äta smärtstilllande tre ggr om dagen.
Hon skulle höra av sig om två veckor om hon inte hört något tidigare, för hon skulle försöka få tag på läkarn i Ume.
Blev ganska långt ser jag, menmen. Ha en fin söndag, för det ska jag ha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: