alvalundvall

Du kan läsa men tycker du ska träna på att göra det med inlevelse

Kategori: Vardag

Hejhej! Blogg.se dampar ser jag nu... Menmen.. Idag har vi varit till stan med skolan. Vi var på bibloteket, museét (hur det nu stavas) sedan åt vi på subway. Efter det så gick jag och Ebba runt och kollade lite så stan och sedan upp på nola och kollade på teatern "Dömd" som esteterna hade gjort. Dom var riktigt duktiga! Man blir ju lite sugen på att gå estet, men det är ju svårt att få jobb efter, är nog mest ett dröm yrke. Min kväll kommer nog spenderas vi gitarren eller med skyttelicensboken. Man måste nämligen ta skyttelicens för att kunna tävla. Kommer bli väldigt spännande när jag ska börja tävla igen, hoppas bara på att det går vägen. Sedan så ska mitt Sims 3 installeras ikv! AWESOME! :D Det är nämligen något som jag har längtat efter vääääldigt länge. Jo, jag ska försöka fixa nästa månad inom kort så ni vet. Ska gå och ta mig en kopp kaffe nu! Hejhopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: