alvalundvall

Fint av fina flickor

Kategori: Vardag

Hejhej! Är hos farmor och farfar nu och ser på slalom. Dagen har varit seg. Haft ont i huve och varit trött. Men höjdpunkten var ju garanterat musiken! Läraren började kolla så alla var där och sånt också sa hon att vi skulle ställa oss upp, och jag tänkte ju att det var någon lek elr så. Alla ställde sig upp och så sa hon till mig att jag skulle sitta ner, det gjorde jag ju och så börja alla sjunga "ja må hon leva, ja må hon leva... Osv" ba de var ju en chock! Men när dom hade sjungit klart så fick jag ett paket som det var ett presentkort i. Jätte gulligt! Det fick jag av mina fyra närmaste, finaste flickor! Blev så glad! Ikv så är det kvalitets tid med farmor som gäller. Imorgon så är det skytte, dvs ingen bloggning. Men jag ska försöka, men förvänta er inget. Puss hej på er fina läsare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: