alvalundvall

Försöka komma back on track.

Kategori: Vardag

Hejsan!
Jag önskar verkligen att jag tog mig tid att uppdatera oftare än vad jag gör. Ska göra ett försök till nu och försöka komma igång igen, med massor utav bilder! Jag vet ju själv hur tråkig en blogg är utan bilder.
För ca två-tre veckor sedan så fick vi lov. Startade mitt lov med att fara på crosstävling i Krokom. Fick test köra en moped bil, måste vara bland det fränaste!
När jag kom hem så började jag jobba. Jobbar 4 dagar i veckan ungefär så jag är ledig från torsdag till söndag. Rätt härligt!
I torsdags när jag kom hem efter jobbet, packade jag ihop det sista innan vi for hit, på campingen i salusand. Här ska vi vara tills på söndag. Rätt mysigt ändå. Vi är ju här med min morbror och hans familj. Så det är nice.
På måndag ska jag inte jobba som jag brukar, utav vara fotbolls ledare. Hahaha.. Åh herre.. Har ju inte spelat på 3 år! Men det är ju inte jag som ska spela, tack och lov. Ska gå bra!
Det var väl det jag hade att säga för stunden. Men som sagt, ska försöka bli bättre på att uppdatera!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: