alvalundvall

Dag 05 – Favoritplats

Kategori: Vardag

Hejhej!

Min favoritplats är nog i vårat pil-träd på gården. När jag får sitta där för mig själv på sommaren och bara ta det lugnt och tänka, då är jag nöjd!
Men det finns ju ett annat ställe som jag också tycker om. Men det ska jag inte skriva ut på bloggen! ;)

___________________________________________________________________________________________________________________________________________

 Ja, jag sa ju det att jag ville inte bara skriva om dom där dagarna, så! Igår så blev det så att jag och mamma stack till stan. Och tyvärr så blev det inte några converse för mig! Mamma tyckte att dom var fula och för dyra! ;O Förstår fortfarande inte det där men... Efter mycket tjurande och många diketioner så blev det ett par Warp skor ist. Och det gråter man ju inte blod utav direkt! Dom är hel färgade! (y) Hittade en del fynd till också, men allt kommer ut i bild format lite senare ikväll! Så jag ska inte avslöja något mer om det! ;)
Idag så har jag nästan bara målat på min byro hela dagen. Fast jag har städat mitt rum också. Stor städning, och det var behövligt ska jag säga! Men det blev ju bra till slut! Jag har kastat ut nästan allt innehåll ur en bokhylla, och sparat det märkvärdiga. Hyllan fick också avgå från mitt rum, bara för att den såg så hemsk ut och för att jag har gort en ny på trä-slöjden. Nu så jag jag tagit bort mitt nagellack och nu så väntar en bastu! Härligt, med vardags lyx! ;) Ja, det var väl allt jag hade och säga för denna stund iaf!


Kommentarer

  • Natalie säger:

    Sv: Okej! :D

    Jag vill gärna illustrera dig!



    Har du någon speciell bild? :)

    (Det ska helst vara en på ansiktet som är ganska så mycket framifrån! :D)

    2011-04-29 | 19:34:21
    Bloggadress: http://natella.blogg.se/

Kommentera inlägget här: