alvalundvall

Man kan ju alltid drömma!

Kategori: Vardag

Hejhej!

Igår så var jag på ridning. Gick väl bra. Jag fick ha Tai, super duktig som vanligt! Hehe, såklart så lyckades ju klantiga jag ramla av. Vi satt på bollar för att hitta våra sitt ben. Men då så kom en av bollarna lite för mycket åt sidan så att jag klev mer i en stigbygel så att sadeln for bara mer och mer på sne. Till sist så satt sadeln på ner sida och var nästan under hästen och till sist så föll jag av! Men det var ju inte en sådan stor grej, alla skrattade ju som vanligt när något sådant händer.
 Idag så var det ju skolan. Hände inte så mycket där. Efter skolan så följde jag med bästavän SS hem. Vi har bakat chokladbollar, super roligt! När hennes brorsa smakade dom så spottade han ut den.., Men enligt jag och SS så var dom ätliga! ;D Snart så ska jag och SS fara på träningen, hoppas bara att mina ben håller... Inte för att dom lär göra det, men man kan ju alltid drömma!

Bjuder på en bild! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: