alvalundvall

Hope you like it!

Kategori: Vardag

Hejhej!

Asså nu är jag less! Jag har ju nästan aldrig något vettigt att skriva om, så nu tänkte jag göra som alla andra redan har gjort men! ;)

Dag 01 – Presentation av mig.

Dag 02 – 10 sanningar om mig.
Dag 03 – I min väska.
Dag 04Ett datum jag aldrig glömmer.
Dag 05 – Favoritplats.
Dag 06 – Min dag.
Dag 07 – Min vecka. 
Dag 08 – Min bästa vän.
Dag 09 – Jag gråter då...
Dag 10 – Favoritplaggen.
Dag 11 – Hur jag sminkar mig.
Dag 12 – Hur jag fixar håret.
Dag 13Det här får mig att må bättre.
Dag 14 – Mina rädslor.
Dag 15 – Mina bilder som jag ritat.
Dag 16 – Mina drömmar.
Dag 17 – Tio bilder som gör mig glad.
Dag 18 – När jag blir stor..
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Mitt rum.
Dag 21 En nytagen bild vs en gammal.
Dag 22 – Saker som gör mig förbannad.
Dag 23 – Saker som får mig att må bra.
Dag 24 – En hemlighet om bloggen...
Dag 25 – Det bästa som finns
Dag 26 – Topp 10 bloggar jag läser.
Dag 27 – Topp 10 meningar jag använder.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Något att minnas.
Dag 30 – Det här saknar jag

Japp, jag börjar senare ikväll eller imorgon! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: