alvalundvall

Humor vid fel tillfälle...

Kategori: Vardag

Helluuuuu folket!
Idag så for vi till Bergvattnet, nu när jag har lärt mig vad det heter! (a) Haha, vi gjorde något fråge grejs och som blev typ till tävlingar.
Det gick jätte bra för mig, men det var bara det att jag börja skratta typ tre tävlingar av typ 5 och där med drogs det av med tid.
Ännu värre var ju det att det var godis som var priset och jag menar det att godis och Alva Lundvall är en jätte bra kombination... Aja, jag fick iaf smaka! :D
Sitter och väntar på att någon blogg-disign-kunnig ska logga in på fb, men det går inte så bra...
Min design är nämligen efter snyggareblogg och då blir det en annan kodmall.
Nepp, nu tror jag att det är mat.
Jag hör att det ställs fram tallrikar och lite sådant.
Ni får en bild som jag redigerat och är otroligt nog nöjd med!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: