alvalundvall

Klingre -11

Kategori: Crossbilder

Tjo!
Nu har jag äntligen fått kommit hem ifrån en 4 dagars tripp! Fylld med en massa fotboll och cross! Cuppen har givit mig en massa härliga minnen för livet! Men vi har ju tyvärr inte fått någon vinst. Jag tror nästan att det är det som behövs just nu. Menmen! Iallafall jag har haft det roligt dom dagarna jag var där! Jag tror att dom andra hade det med.
För Abbe har det både gått bra och dåligt! På lördagen i första heatet låg han etta i typ två varv, men sedan la han omkull. Då hamnade han bland dom sista men körde upp sig till fyra. I andra heatet låg han på en hyfsad 4-5 plats och sedan omkull i näst sista kurva in till målgång.
På söndagen kom han 5 i första heatet och i andra skar crossen. Men man får vara glad för att det var sista heatet på helgen.
Jag har fått låna ett 70-300 objektiv i helgen, det är därför bilderna är av så bra kvallitet! Vill värkligen ha ett sådant. Med mitt objektiv kommer jag ingen stans! Det är en otrolig skillnad som ni ser!
Och det är ju Abbe som har nummer 52 och är klädd i rött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: