alvalundvall

Jag ser du och jag, som ett par. Men jag jag vet inte om konsekvenserna skulle bli lika bra...

Kategori: Vardag

Hejhej! Har inte haft något att skriva så ja. Men igår hade jag väl det men jag hann inte.
Jo, för att igår så stack jag och min kusin Madelene (madelenelundvalls.blogg.se) till stan med bussen.
Vi gick på stan och sånt och vid klockan ett gick jag till min moster på frisör salongen där hon jobbar.
Så att nu är luggen borta, utväxten är borta och slingorna är i! Yey! :D
Jag kunde varken se mig själv i rak lugg eller i ljusa slingor.
Men jag måste faktist säga att det blev mycket bättre än vad jag trodde.
I början när det bara var blåst så började jag undra vad jag igentligen har gett mig in på, men sedan plattade vi det och lite annat och då såg jag hur bra det blev! :D
Aja, nog om det. Annars så hittade jag en kofta, ett par byxor, nagellack, hårnålar, hårmouse och två belocker.
Tog bara kort på kläderna, vet inte varför. Men ni kan få ett kort på belocken och kjolen jag köpte sist.
Halv dålig kvalla men.
Ännu sämre...
Ja, byxorna ser ju bättre ut i värkligheten.
Slingorna.
Luggen.
Man måste få vara oseriös också! :D
Tycks?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: