alvalundvall

Börja längta som en treåring nu!

Kategori: Foto

Hejhej!
Igår så var det en såndär liten tävling på skytten igen.
Ja, jag dubblade poängen sedan förra gången vi hade tävlig, för ungefär tre veckor sedan.
Så jag är nöjd!
Det som är bra med skytten är ju att det är kul framförallt och att det inte tär på benen.
Det är ju inte fysik sport, utan en mental sport.
Älska känslan när man kör tbx tavlan och så är alla skott inom den svarta cirkeln.
Idag så har jag varit i skolan i två timmar, tagit kort ute i det fina vädret och ätit middag här hemma hos farfar och farmor som jag ska sova hos inatt.
Det var ett bra tag sedan nu.
Fick alla kort som jag har framkallat idag med, jag blev faktiskt riktigt nöjd!
Tänk att det är i övermorgon det är julafton!
Helt sjukt!
Min julafton ska jag spendera med mina fina små-kusiner, min mosters familj, min morbrors familj och morbrors tjejs föräldrar.
En hel del folk, men jag är säker på att det blir mysigt!
Älskar känslan när man får dela ut alla paket och sedan längtar man som en treåring på att få öppna alla fina julklappar!
Nepp, nu ska jag sluta drömma mig bort och gå och mysa ner mig i soffan med farmors sällskap!
Bild från förra julen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: