alvalundvall

Alla hjärtansdag kort

Kategori: Vardag

Ja, igår var det ju som sagt alla hjärtansdag, det har väl ingen missat? Jag tycker att det kan vara gulligt och så men det börjar nästan överdriva. Jaja, jag fick ju som sagt ett kort av Sanna som handlade om jag och "F". Hehe, jag vet inte om jag ska säga att det är fint eller bara jävligt! Ni ska få höra lite av vad som stog på pappret!

"Rosor är röda, violer är blå, F älskar Alva och dem är två!"

"Äkta kärlek varar förevigt!"

"Alva gillar kor, (och F) F gillar en flicka, min bästa vän ALVA!"

"Alva är bra.... Sininoni är bättre"

Japp, sedan står det lite mer som jag INTE ska skriva i bloggen om! Och F står ju såklart för ett namn också. Men det skriver jag inte heller på bloggen om! ;)

Här kommer lite kort på kortet!






Det är väldigt såliga bilder, dom är tagna med webb kameran!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: