alvalundvall

Känslo mässigt...

Kategori: Vardag

Hej... Jag måste få berätta något jtte hemskt! Jag har blivit riktigt handikappad...! Jag tror seriöst att jag dör... Jag bröt av en nagel så att jag var tvungen att klippa alla andra också! Jag vet att det iaf är en kille som läser detta, bara så du/ni vet så behöver ni inte läsa! Det gör faktist väldigt ont! Aja, det är som det är... Ska bort det gamla nagel lacket imorgon och fixa till nytt. Så håll ut tills imorgon för att se det nya! ;D

Ikväll har det inte hänt så mycket. Jag och Albin har varit hundvakt för mamma har jobbat och pappa har varit på hockeyn. Hockeyn, KATASTROF! Seriöst?! Så här ska det ju inte se ut! Lite less jag blir! För ni som inte såg på hockeyn (Modo-Djurgården) Så förlora Modo med 1-2... BAJS?! Nu måste dom ju rycka upp sig om dom inte vill till kvalserien!

Nästa-SÄNGEN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: