alvalundvall

Dagens

Kategori: Vardag

Hejhej! Dålig uppdatering pga läxa och träningar!

Känsla: Hm, ja jag har ju en lös tand som inte går att få bort. Den typ styper i en annan tand. Väldigt irriterande. Sedan har jag lite träningsvärk efter gårdagen. Men lite får man tåla! ;)
Gort: Varit i skolan. På rasterna spelar vi ju bandy. Iadg har jag fakist inte fått något matchstraff! :D Igår fick två! Först fick jag en utvisning för att jag svor. Då blev jag ju liiite (host host) arg för det, och lyckades säga j*vla idiot till dommarn. Så då blev det ju ett matchstraff för det, men arg var jag ju fortfarande. Så jag (dum som jag var) fortsatte ju att svära! Då fick jag ett till matchstraff för det som skulle räcka över hela dagen idag med. Då kom andra dommarn och sa att jag hade inte fått det andra som skulle räcka över hela dagen. Då kan jag säga att jag blev arg! Man kan ju inte ha två dommare som dömmer olika! Men dommarna var väl inte så jätte 100 heller. Han gav lite fel utvisningar osv. Det var ett väldigt liv! Tror att det var ca 20 st elever som var på dommarna! Hehe! Aja, det är som det ska vara nu!
Gör: Leker med naglarna och smsar! ;)
Person: Våran lärare. Hon var så himla lé imorse! Jag hade fått fel på addision tabelen. Det ska vi klara på 5 min och det är 92 tal. Jag har hållit på med addision i kanske 4 veckor? Men iaf, jag sa när hon kom med papprena "Om jag har fel nu tänker jag aldig göra om det där" (jag har ganska stora krav på mig själv, om jag har ett fel så är det alltid ett fel för mycke) Då sa hon "Men Alva, lilla, solstråle...!" Gissa om jag blev arg?! Shiiet! Då hade jag ju såklart fel!
Bästa: Att jag hade MVG på matte provet! Annars hade väl jag slagitihäl någon! ;)
Tråkigaste: Att jag inte hinner med allt som jag vill.
Behov av: Tid!


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: