alvalundvall

Älska sommarlov!

Kategori: Vardag

Hejhej!
Det här dagarna har det ju varit väldigt dåligt med inlägg, för att jag har varit med My och hittat på lite hyss. iförrgår så sovde vi i ladugården. Det var myyys! Och inatt så sovde vi i husvagnen.
Igår kväll så var vi med med mina tre-männingar elr vad jag ska säga. Vi fiskade och fick upp en hel del fisk. Hälften av alla var ät bara, men vi slängde tbx dom. Efter allt fiske så badade vi i deras tunna. Vi kom hem klockan 10 över 1 typ.
Idag har min moster och hennes familj varit här och vi har varit på badstranden. Där fanns ju såklart EF att vara med. Kul var det!
Ikväll så är det knytkalas i byn, som är en tradition. Då blir det att träffa en massa folk, äta mat med mer trevligheter. Så nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig inför kvällen.
Så ha en förtsatt bra kväll, för det ska jag ha!



Kommentarer

  • Sofia - Mode, foto & personligt säger:

    - Går det bra om du kommer upp i samma inlägg som några andra?

    Va flera som va intresserade o blir ju jobbigt om jag ska göra en massa länkbyten i varsitt inlägg :)

    2011-07-21 | 19:03:46
    Bloggadress: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här: