alvalundvall

Östersund- VARNING FÖR GALNINGAR!♥

Kategori: Vardag

Hejhej!
Idag har det varit en väldigt slapp dag. Ifrån morgonen så läste vi och sedan matte, efter rasten så hade vi träslöjd och efter det lunch, lax! Mums! :D Därefter så gick vi upp till klassrummet och började att titta på "Ghost Rider" efter en halvtimme där så gick vi ner och tittade på blommornas musikal. Dom gjorde det så bra allihop, sedan ser det ju så sjukt gulligt när 6-9 åringar har klättut sig till vuxna med stora rockar, hattar, ja ni fattar vad jag menar! Efter det var det upp till fimen igen och äta glass och godis igen! Och bara så att ni vet så var det för att vi har samlat ihop till trivseltimme igen. Haha, duktig klass vi har! Vi har haft 24 dagar på ela vår terminen som vi har skött oss tillräckligt bra! ;P Japp, fimen stavas; failad! Nästan allt var jätte ovärkligt. Menmen, det var mysigt ändå. Jag kan även infomera om att det kommer inte bli någon mer bloggning förns måndag, eftersom att vi sticker på klassresa till Östersund imorgon! :D Jag har längtat i evigheter, och äntligen så far vi! Men om jag får någon tillgång till internet så ska jag blogga! Jag läste att det fanns trådlöst internet där så att jag kanske kan mobilblogga. Jag tar med mig kameran, så det blir nog en del bilder.
Måste bara visa farfar och farmors söta hundvalp! :D
Ja, då får ni ha det så bra! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: