alvalundvall

Kamera batteriet, just det...

Kategori: Vardag

Hejhej!

Idag har vi ju som sagt varit på skoter tur. Fox var faktist väldigt duktig på att åka pulka! När vi åkte med Nitro första gången så satt han och skakade. Men Fox skakade inte en ända gång! Han är en riktig tuffing. ;) Uppe på fjället var det jätte fint. Allt var ju sååå himla perfekt tills jag skulle ta kort... Då var det slut på batterier på kameran! Hm, lagomt sur jag blev då da! Sedan så var det en kille som satt med en annan kamera med typ 3 obektiv, och det gjorde ju mig absolut INTE avundsjuk på något sätt... Men men, det var ju som det var.
När vi kom hem så bara satt vi och slappa i soffan tills typ 17.00? Aja, något sådant. Då bastade vi. Det var väldigt skönt efter dagens bravader. In i duschen det bar efter det och iväg på resturangen som är ca 250m lägre bort. Jag åt kyckling sallad till varm rätt och någon choklad grejsimojs till efterrätt. Det var superduper gott iaf! Det är efterrätten som är på bild nedan.
Som ni ser så har jag lyckats fixa headern, SJÄLV! Wow, det borde jag få heders pris för! Det tycker jag! Jag blev ganska nöjd också!

Nepp, nu ska jag hoppa i säng. Godnatt allihopa! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: