alvalundvall

Mirakel, tack?

Kategori: Vardag

Hejhej! Detta inlägg skulle igentligen in igår men....

Idag så följde bästvännen med hem. Vi dampade, som vanligt! Såg på big brother opv. Försöker få henne intresserad men det går inte så vidare... Idag har det varit en riktigt hyper dag! Jag har ju typ srattat hela dagen. Ja, tills träningen da... Först så stog jag ju mål. (eller det gjorde jag ju hela träningen) Dom som var på mitt lag kämpade på väldigt bra tills det hade rullat in två bollar. Jag kan ju faktist säga att dom två första var mitt fel. Men sedan så gav dom ju upp! Det var typ bara en som kämpade. Blev lagomt sur på det... Men efter det så skulle vi rycka fram och tbx för att komma före våran tränare. Det innebar ju att springa, med benen... Det gick ju bra typ tre vänder sedan la dom ihop. Åh, jag ska säga att det är inte långt kvar innan jag slutar nu. Men att sluta låter enklare än var det är. Fotboll är inte en bara en sport, det är mer kärlek för mig. Och att ge upp kärlek är inte lätt. Ja, det måste ske ett mirakel nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: