alvalundvall

"Failade"

Kategori: Vardag

Hejhej!

Idag blev det fjället i slutändan. Jag åkte pulka med Fox. Han var inte så jätte villig att sova, men. Abbe och hans kompis åkte bärda från fjället och ner. Pappa byggde även ett hopp. Först Abbes kompis, han flög jätte högt och långt! Han gjorde även något trick som jag inte komihåg vad det hette. Sedan Abbe, han "failade" (vet inte hur många gånger jag har fått hört det ordet idag) Han stulade iaf. Jag fick lite bilder! (nedan) Men det var väldigt dåligt väder så vi fikade och for ner. När vi kom hem tog vi det bara lugnt. Ja, och nu så har vi kommit hem från en resturang som är ca 5 lyksstolpar bort. Där åt vi efterrätt. (ja, vi hade faktist ätit middag också)
Imorgon så lär jag inte blogga något. För då sticker vi hem igen. Kanske så blir det lite åkning i backen också.

Ne, nu ska jag hoppa i sägs! Godnatt allesammans!

Kommentarer

  • therese säger:

    Åh så härligt. Vill också åka nu!!

    2011-03-20 | 16:37:16
    Bloggadress: http://tinythess.blogg.se/
  • LärMigTeckna säger:

    kan du se vilken kändis som döljer dig bakom censuren i 'gissa kändisen' tävlingen som pågår i min blogg? :D

    2011-03-20 | 17:00:05
    Bloggadress: http://larmigteckna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: