alvalundvall

När du letar efter det du tror är det bästa, så är det oftast mitt framför ögonen på dig!

Kategori: Vardag

Hejhej! Jag sa ju att jag ska försöka skriva mer och har nu bestämmt mig för att skriva ca 4gg i veckan. Hoppas det är okej? Fortsätt läsa, jag blir glad för varända läsare! :D

Måndags:  Först var det ju skola som gällde. När jag kom hem fick jag ju sätta mig med subbtraktions tabelen... Men igentligen så har jag klarat av den tabellen, men det är bara det att mina lärare har slarvat bort pappret och dom har inte skrivit upp det så jag måste göra om det. Lagomt less! Sedan så klarade ju jag så klart inte av den heller. 93 tal på 5 minuter, det är inte så lätt som det låter!
 Ja, ridning. Jag fick ha Poker om jag inte minns fel. Gick väl ganska bra. Bara det att på slutet när jag skulle lyfta upp sadeln, då sträckte jag till ryggen. Hade bra ont efter det men men!


Tisdags: Då åkte vi till Bjästabacken med skolan. Jag åkte med dom bästa + några fler! (Höhö, snäll jag är! ;) )
Men det gick väl sådär... Första åket gick det ju typ inte! Jag kunde ju knappt vända från tå till häl! Lagomt arg jag blev då da... Till slut så kom jag på att det var för att jag hade spänt fast skon/pjäxan för dåligt. Men dum som jag var så struntade jag i att stanna av och spänna fast den. Så jag åkte ju med en lös fot mest hela dagen! ;) Jag vurpade faktist "bara" en gång. Då stöp jag på en "snö-bula", eller vad jag nu ska kalla det. Så att jag föll baklänges, rullade runt och gled baklänges... ...Oj, så mysigt det var! Not! -.- Jaja, igen minns en fegis! ;)
När jag kom hem så bar det iväg på träning. Ni kan ju gissa om jag har tränings värk idag...?



Idag:  Idag har det inte hänt så mycket. Pappa kom hem idag. Eller det var igentligen igår kväll men då hann jag inte träffa han.

Imorgon: Om min kära far far på hockeyn så blir det hockey imorgon. Blir nog att stå med FF, Sanna, Moa, Rasmus mf. Kommer bli kuuung! Om jag nu får...
Jo, sedan har vi ju också elevens val. Hoppas på att jag ska få dans. Tycker att det är ganska roligt. Menmen får se hur det blir.


Ne, nu ska jag gå och borsta tänderna och hoppa i sängen! Godnatt alla gulliga läsare! :D

Bara en sak till, ett par smarta ord som ni borde komma ihåg. När du letar efter det du tror är det bästa, så är det oftast mitt framför ögonen på dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: