alvalundvall

Huvudverk...

Kategori: Vardag

Hejhej! Har inte skrivit något sedan i fredags, för det har varit en helt uppbokad helg! Men tack för att det finns tappra läsare kvar!

För att i lördags så var det att fara på cross banan med Abbe. Förs så for vi och hämtade upp FF. Han skulle ifrån början också köra men han hade inga isdäck. Sedan så for vi och hämtade upp en kompis till pappa/Abbe, han kör också cross. Efter det så bar det iväg till en kompis som hade fyllt år. Hon är nog den mest ärligaste människan jag känner, asså på ett bra sätt! Aja, efter det så for jag hem med AS (insialer). Först så skulle vi bara lämna hon, men sedan så fick jag sova hos hon. Hehe, galet kul ska jag säga! Vi gick till sängen vid halv 12, men vi höll ju på med den dära gråa katten som finns till andrioid. Så vi höll ju på den till kl 25min i 1. Vi skrattade så mycket så att vi väckte hennes lillebror.
 Japp, och på söndagen så for vi och åkte någon skid-tävling. Och mina ben rasade ju ihop i första uppförsbacken. Jag vet inte om jag har sagt det att jag har för lite av magnesium i kroppen så att mina ben muskler drar åt. Jag äter tabletter och försöker att stretsja varje dag, men det blir ju inte helt bra. Jo, jag brukar även ha linement. Men jag hade ju varken ätit någon tablett den dagen eller stretsjat. Och utan linement var jag ju också. Men men, det var ju bara att kämpa på. Efter det så for vi på Abbes sammandrag. Där vann dom två matcher och förlorade en.
 Idag så har det ju inte hänt så jätte mycket. Jag har väl inte varit sådär 100 frisk heller. Jag har haft/har jätte ont i huvve och mår illa. Men på ridningen så skulle vi ju hoppa så att  jag kunde inte stå imot! Det var ju super roligt som vanligt.

Ja, det var väl allt! Jag har bilder från det mesta men sladden laggar. Vi får ta det någon annan dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: