alvalundvall

Du kan klaga runt på mig hur mycket du vill, men det är du som tappar på det.

Kategori: Vardag

Hejhej!
Vi kom upp igår, hit till fjälls.
Klockan kanske var sju eller något sånt.
Men idag har vi väl mest varit ute.
Burit in ved och suttit nere vi grillen och druckit glögg.
Vi rostad fralla med gräddfil, lök och löjrom.
Gottgott!
Jag har tagit lite bilder också.
Jag vet inte riktigt om det blev något att visa upp, men något lär väl komma upp.
Nu har vi tittat på den tragiska hockeyn och ätit middag, så snart blir det efterätt hos mormor och morfar.
Imorgon blir det hemgång och skola.
Saknar mina brudar!
Ni ska veta att ni allihopa är guld värda! <3
Sedan finns det en till person där hemma som betyder väldigt mycke!<3
Är så jäkla glad att få har er!
Jag vet att ni alltid finns där!
En sak har jag lärt mig under det senaste.
Det är att man kan inte göra alla glada, för då blir man aldrig glad själv heller.
Älskar nuläget bara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: