alvalundvall

Undra...

Kategori: Vardag

Hejhej!
Härligt med en seger igår! Den var efterlänktad! :D
Idag så vet jag att jag ska baka till mentorn imorgon och så ska vi till stan.
Vad vi ska göra i stan vet jag inte riktigt, för det vägrar mamma och pappa att säga.
Jag vet att det skulle vara öppet från 12 till 18, för det sa dom.
Men jag vet inte vad det var dom pratade om.
Det ser vi väl!
Ja, jag behöver ju inte säga att det snöar, för det vet ni säkert redan.
Om ni int ehar varit inne på fb, så skriver alla att det snöar.
Abbe har redan hunnit ut och tagit fram snowboarden! ;)
Så mysigt när man sitter inomhus i värmen och kollar ut och ser hut snön lagras på kvistarna!
Ska bläddra igenom lite bilder till.
Jag har plockat ihop runt 45 bilder än så länge.
Aja, har inget mer att skriva!
Ha en bra dag, för jag (hoppas) ska ha de! ;)

Kommentarer

  • johanna säger:

    Veckans blogg är nu utsedd! Kolla om det blev du eller anmäl dig till tävlingen som börjar nu! Lycka till! :D

    2011-11-21 | 15:15:39
    Bloggadress: http://nattstad.se/johannalicious
  • Nellieeh säger:

    Fin blogg!

    Allt bra ? :)

    2011-11-22 | 20:21:38
    Bloggadress: http://nellieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: