alvalundvall

Hjälp mig!

Kategori: Vardag

Hejhej!
Reflexskärmen fungerade faktist väldigt bra!
Bilder kommer senare.
Skyttet gick också vältigt bra!
Tavlorna blev en 46:a, två 48:or, en 49:a och en 50!
Riktigt stolt över min 50 tavla som hänger nere i skytte hallen! (a)
Idag så ska jag vara med EF.
Var otroligt länge sedan sist nu!
Det lär ju bli en hel del skratt som vanligt!
Sedan är det ju hockey ikv.
Det är väl dagens planer!
Hörni, ni har väl sett att blogg designen är ny?
Haha, det var typ förra veckan jag fixa den.
Vad tycker ni om den?
Själv är jag faktist ganska nöjd!
Om ni inte ser det, tryck F5.
Vad tycker ni? Gamla/nya?
Sedan har jag en fråga till.
Ni som har framkallat bilder, var borde jag framkalla till rätt pris?
Uppskattar svar!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Googla 100 bilder gratis, då kan du klicka in på fujifilm och där får du 100 bilder för 29 kr (29:- är frakten) Kan bara göra det en gång per hushåll men ändå! :)<3

    2011-11-03 | 11:04:58
    Bloggadress: http://pemelieemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: