alvalundvall

Är rädd för att det snart är dags att säga hejdå...

Kategori: Vardag

Hej!
Jag vet att uppdateringen suger, men lev med det.
Både igår och idag så har jag haft ont i huve, trött, hänging alltså.
Igår blev strul med allt och ville bara skita i allt.
En Alva som inte är i sitt sinnesfulla bruk och små bråk och tjafs är ingen bra kombination.
Menmen.
I fredags åkte jag ham till farmor och farfar och sovde där.
Rätt så mys!
Idag har min moster varit här och hjälp tilll med bygget.
Vi håller ju på att renovera om jag inte har sagt det.
Mamma och pappas sov rum och vardags rummet görs om.
Det börjar faktist likna något nu.
Min moster klippte mig också.
Mitt hår var så himla slitet så det togs bort typ 2cm.
Luggen klipptes med.
Ska redigera lite bilder ifrån idag med, men jag vet inte riktigt när dom kommer ut.
Jag vågar inta lova något.
Ska gå och stoppa något i munnen nu, hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: