alvalundvall

Fotboll!

Kategori: Vardag

Hejhej!
For till skolan igår, första dagen efter att jag varit sjuk.
Kände mig ganska okej igår, men idag känner jag mig febrig igen.
Dom på skolan sa att jag hade feber, men när jag kom hem sa mamma att jag inte hade det.
Det är ju helg nu iaf, vilket innebär att det inte är någon skola imorgon.
Pappa har varit i Norrbotten hela veckan och kom hem ikväll.
Han far igen på söndag igen.
Mamma ska jobba till veckan med.
Familjen flyger och far hela dagarna! ;p
På det så jobbar mamma natt i natt så att hon måste sova hela dagen imorgon,
och pappa och Abbe ska köra cross imorgon.
Själv imorgon alltså.
Jaja!
Nu ligger jag och deggar framför Sveriges herrars match.
vilket är slut om tre minuter.
Lär bli en svensk seger! :D
Hoppas att ni får en roligare fredag är vad jag får! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: