alvalundvall

Fox, bebis!

Kategori: Vardag

Hejhej!
I förr går så blev det så att Skellefteå vann...
Och jag tappade tio kronor på det..
Aja.
Igår fyllde mamma år.
Så då kom en del släkt och sånt.
Och jag ska snart få en kusin till! :D
Skit spännande!
Idag så har jag följt med farfar och gått i skogen med Fox.
Han for mest och vinglade runt.
Men lite senare fick jag fara till farmor, för att mina ben böjade strula.
Så nu är jag här.
Ikväll ska vi fara på ett ställe inne i byn där vi ska se på hockeyn och äta.
Jag hoppas och tror att EF ska vara där med.
Tror att det blir en ganska lyckad kväll iaf.
När jag kommer hem så SKA ni få se bilder.

Kommentarer

  • Hata,hata, hata skellefteå! säger:

    Fan att dom förlora! ://



    haha, mest synd om dej som blev 10 spänn fattigare, helst med tanke på vem det var som blev rikare... ;)

    2011-10-22 | 18:29:26

Kommentera inlägget här: