alvalundvall

Bakom varje mening så finns det en tanke

Kategori: Vardag

Hejhej!
Igår så for jag hem till Elin efter matchen. Vi bara prata och såg på film.
När jag kom hem så var hjälpte jag pappa med att mala kött till EF och hennes familj kom, då stack vi och köpte pizza.
Dom var här hos oss till typ 10.
Jag somna inte förns fyra tror jag.
Jag funderade på att dyngna men jag hade inte någon riktig andledning.
Så det blev fem timmars sömn för mig...
Idag så har jag bara tagit det lugnt.
Jag slet tag i kameran och stativet och gick ut och fota vid en ganska stor beck bortanför oss.
Jag hade även med mig ett headset till mobilen.
Så att jag satt där i skogs kanten och lyssna på musik, och tänkte på allt...
Det börjar bli för mycke i mitt huvud.
Allt går för fort för att jag ska kunna hinna bearbeta allt.
Ne, nu ska jag ta en kaffe kopp och hoppas på att huvudvärken försvinner...
Bliderna kommer sedan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: