alvalundvall

Det är inte förns nu, när jag redan har förstört allt jag inser hur mycket du betyder!

Kategori: Vardag

Hejhej!
Igår så var det Tiori så att jag for på ridningen.
Vi kollade stammtavlor och kollade på poäng efter primeringen.
Lite små kul!
Skola idag. Faktist ganska bra skoldag!
Sista timmen så hade vi igentligen Media men läraren var borta så att det blev hål! (y)
Vi hade även HK idag. Vi gjorde taco-soppa och scones.
Så när jag kom hem blev det det till middag ist för köttfärsås och makaroner.
Nepp, nu ska jag börja med engelskan och kanske lite tyska.

Kommentarer

  • Desperat bloggläsare..! säger:

    Hejsan!

    Jag vil inte vara taskig på något vis eller så, men snälla kan du inte göra om din bloggdesign? Jag yt tappar sugen att läsa när jag kollar på din blogg, ibland.. Det beror på att det är så mörk bakgrund missförstå mig inte för jag ÄLSKAR headern! den är underbar, men byt bakgrund kanske? den mönstrad vore jättefint! :)

    2011-09-13 | 19:41:26

Kommentera inlägget här: