alvalundvall

Elektronik-fri dag

Kategori: Vardag

Hejhej!
I torsdags for jag på hockeyn så det blev inget bloggande. Matchen slutade 1-4 till Fölunda.
Det är borta mot Djurgården ikv, hoppas på att det går bättre!
Idag så har jag bestämmt mig för att elektronik-fri dag! ;p Haha!
Inget smsande, inget tv tittande och inget dator sittande.
Men jag ska bara göra det här inlägget och så ska jag träna på tyskan på datorn.
Detta är bara tills mamma kommer hem, fast jag ska se hockeyn klockan fyra med.
Jag får se hur det går.
Det här är för att jag bara sitter framför tv;n och datorn. Det är liksom det ända jag gör.
Jag har hunnit äta en låååång frukost, städat rummet, rensat lite i garderoben.
Senare ska jag försöka ta fram boken och läsa ut den.
Vilket inte lär gå så bra. Men jag vill ha den utläst.
Börjar bli less på att läsa samma serie. Jag vill läsa något annat.
Aja, ska fortsätta min elektronik-fria dag! :D
Ha en bra lördag allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: