alvalundvall

Älskade lillbror, jag kanske inte säger det så ofta, vi kanske bråkar, vi kanske tjafsar, men jag älskar faktist dig! ♥

Kategori: Vardag

Hejhej!
Primeringen gick väkligen jätte bra!
Eftersom att i måndags gick det ju inte alls bra.
Hon blev skit sur när jag andvände spöt och stegrade och höll på.
Men hon lyssnade och alldeles gick perfekt!
Förutom lite små misstag, men det syndes inte sa dom ifrån publiken.
När jag kom hem så fick jag främmande som stannade hela kvällen.
Kul vare iaf!
Idag så är det bara hemma mys. Med mig själv dess värre men! ;)
Abbe tävlade igår. I Strömsund.
Det var första tävlingen på 85cc.
I första heatet blev han 6a av 17 styckna, vilket är jätte bra.
Men i andra heatet la han ner och halkade ner till en nionde plats.
Idag så har han farit över styret och fått styret i magen och har där med inte kört något mer.
Jag kan säga mer detaljerat när jag vet mer.
Jag har varit ut och tagit lite bilder så att jag ska redigera lite, så att dom kommer upp lite senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: