alvalundvall

I know the best medicine, MUSIC!

Kategori: Vardag

Hejsan, nu är jag hemma på mitt kalla, dystra rum, Vi ska ju på hockeyn ikv och jag är, helt ärligt, jätte äcklig just nu efter gårkvällens/nattens bravader. Ska hoppa in i duschen och sedan, om jag får tid över fylla mitt rum med gitarr spelande. Har sjukt ont i magen och att proppa i sig godis bara för att det är gott är väl inte den bästa medicinen heller. Men har ni några bra musik tips så KOMMENTERA, uppskattar varje tips! Har en fin lördags kväll önskar jag er, alla fina läsare!

Kommentarer

  • Felicia Aulén ♥ säger:

    skulle uppskatta om jag fick in lite i frågestunden, så folk får reda på lite om en då bloggen är nyuppstartad! :D



    SÅ STÄLL ETT FRÅGETECKEN SÅ SÄTTER JAG PUNKT! :)

    2012-01-29 | 15:23:53
    Bloggadress: http://mangoligg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: