alvalundvall

Älskade, Finaste, Bästaste Converse!

Kategori: Vardag

Hejsan!
I söndags så kom jag hem ifrån fjälls. Vi har varit där över midsomma. Min midsommar var väl kanske inte den bästa, men den blev bra ändå.
Igår, måndag så jobbade jag hela dagen. Upp klockan sex för att jobba, likadant idag. Ska göra det i två veckor nu.
Jag har bara hunnit hem, bytt om och kollat runt på junkyards rea. Blir så sugen på att köpa nya converse! Men iaf, vet inte vad vi ska göra idag. Tror jag att vi ska fara till stan och sedan ikväll så blir det nog jobb.
Har ni sett att jag gjort en ny kategori? Eller jag har mest bara bytt namn på den. Men där kommer jag att skriva allt om sjukdomen. Mest mentalt. Den svårare biten alltså. Hoppas ni kommer tycka om det! Ni får kommentera om vad ni tycker om idén.
Ska fixa till ett inlägg med lite bilder ifrån det senaste, håll utkik!
Speciellt dom här sista.. Ge mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: