alvalundvall

Du ska bara klara det!

Kategori: Vardag

Hejsan!
Det blir ett kort inlägg nu. Jag vet att jag är sämst på att uppdatera, men lev med det! Dom här två dagarna har varit så himlahimla bra. Igår fick jag ju fota heeela dagen lång! Så otroligt kul, verkligen en upplevelse! Idag har det ju också varit ett minne för livet, minst sagt. Sedan så har det ju hänt en mindre rolig sak.. Fox, vår hund. Den spralliga hunden är inte riktigt så sprallig just nu. Igår så smet han ut och kom tbx med ett blodigt öga/ansikte. Efter många om och men så hamnade han nere i Huddiksvall där han opererades. Han hade nämligen fått en pinne i ögat. Pinnen hade gått in 12mm in i ögat, men än en cm. Det är 30-40% chans att han kommer att få behålla synen. han har som sagt opererats och är hemma nu. Om två veckor ska han på återbesök, vi får se hur det går. Menmen, nu ska jag sova! Otroligt trätt är vad jag är! Puss på er!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: