alvalundvall

En dag i taget

Kategori: Vardag

Hejsan!
Hade gjort ordning ett jätte bra inlägg, men nu så försvann allt för att redigerings programmet stängdes ner. Det blir så nästan hela tiden. Bli tokig när saker inte fungerar som dom ska göra.
Men iallafall så är det ju midsommar idag, vilket jag inte fick veta förns igår typ. Sånhär planering existerar inte i mitt huvud. Planering överhuvudtaget.
Så blir det när jag lever i min värd där jag tar en dag i taget!
Just nu är det det jag lever och rättar mig efter. En dag i teget. Försöker att bara tänka på vad jag ska göra NU, inte imorgon eller om en månad, för det ger ingenting till. För jag vet hur jag har det och vill ha det nu. Det som händer sedan det tar man som det kommer. Eller som pappa säger "Oroa dig inte för saker som inte har hänt". Ganska rätt det med!
Nemen, idag blir det nog fortsatt läsning, ska fota, måste fixa något mail med och kvallitets tid med mormor!
Ha en fin midsommar allihopa! För det ska jag försöka ha!
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: