alvalundvall

Bränn mig inte, snälla..

Kategori: Foto

Hej!
Ja, denna vecka har ju varit lite utav varje. Ridning, farmor och farfar, skola.
Känns som att livet går lite trögt just nu.
Har ju fått veta lite mer av läkaren. Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Dom har iaf konstaterat att jag har en muskelsjukdom, men dom vet inte vad för någon.
Sedan är det något jag kommer att kämpa med resten av mitt liv. Det var det jag hade förberett mig på.
Men det känns ju. Men som jag har sagt tidigare, en dag i taget och njuta av dom fina stunderna.
Och imorgon så ska jag få följa med en tjej hela dagen och fota henne innan balen och på balen. Är sjukt rädd för att dom ska bli missnöjd!
Sedan få ni ett tips på en låt som jag inte kan sitta still när jag hör! Man får bara lust att sprrina barfota i gräset och hoppa och snurra! Lite konstig video bara..
Tack Emelie för det söta inlägget du gjorde! Puss! :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: