alvalundvall

En viktig sak som åkte genom mina tankar

Kategori: Vardag

Hejsan!
Jag är verkligen inte alls bra på att uppdatera, men lev med det.
Igår startade ju skolan igen och jag var så extremt trött. Men det var kul ändå!
Börjar kunna tycka att skolan är nästan rolig vissa gånger. Om man går/åker till skolan med inställningen "Den här dagen ska jag göra så bra som möjligt". Då blir det så mycket bättre. Jag vet att det inte är lätt ibland. Man lyssnar på låtar som är balader och handlar om tråkigheter gör saken värre, tro mig, jag vet. Sedan en annan sak jag har tänkt på under det senaste är att det inte är många som säger de possetiva saker man gör.
Tillexempel så har jag en vän som är så bra, den bästa faktist. Hon har ett leeande och ett skratt som gör mig på hur bra humör som helst, som många utav mina andra vänner med. Men Det säger jag ju inte så ofta men säger det. Rätt synd, eftersom att det är en sån viktig sak.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: