alvalundvall

Filmen som snurrar bland de flesta.

Kategori: Vardag

Hejsan! Tänkte skriva ett litet inlägg. Bloggen behöver vi inte ens prata om, kommer det upp ngt så gör det det, om inte då gör det inte det. Tar det till sidan.
Men iaf. Tänkte prata om det otroligt fina, påverkande, bra och roliga filmen som dom allra flesta tjejer har sett och pratar om. Jag pratar såklart om filmen LOL. Vad som gör filmen så himla bra tror jag är att man känner igen sig. Att vem som är vem, typ som alla bilder som det flödar om på Facebook. Sedan, Miley Cyrus! Något som jag fastnade för vad låten som dom spelar ett flertal gånger. Man kände igen den, men kunde inte sätta namnet på den. Och nu när jag hittade den för några veckor sedan så hoppade jag på rosa moln! Bästa. Som. Jag. Hittat. I. Musikvärden. Ungefär.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: